Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu ogłosiło przetarg na dostawę, montaż i wdrożenie systemu zarządzania flotą pojazdów.
Według opisu przetargu przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa, montaż i wdrożenie systemu zarządzania flotą pojazdów i zapleczem technicznym, dostawa, montaż i wdrożenie systemu internetowego serwisu obsługi pasażerów oraz dostawa mobilnych automatów kontroli biletów w ramach projektu pn. „Poprawa jakości i bezpieczeństwa systemu komunikacji publicznej Wrocławia poprzez działania podejmowane przez MPK Sp. z o.o.” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Priorytetu nr 3 „Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport)”, Działania nr 3.3 „transport miejski i podmiejski.
Planowany jest więc zakup 70 urządzeń z drukarką przeznaczonych do kontrolowania biletów. Dzięki takiemu udogodnieniu kontrolerzy nie będą musieli ręcznie wypisywać mandatów. Następną nowością jest system GPS pokazujący dyspozytorowi położenie pojazdu dzięki czemu będzie on mógł łatwiej zaplanować np. objazd. Udogodnieniem dla pasażerów ma być nowa na bieżąco aktualizowana strona internetowa, gdzie pasażerowie znajdą wszystkie niezbędne informacje o wrocławskiej komunikacji.