Kultowy dwukierunkowy "ogórek" (#G-089) przebudowany wiele lat temu przez wrocławskie MPK już niedługo powróci do aktywniejszej służby niż dotychczas.
Jest to jedyny tego typu pojazd na świecie! Kiedyś posiadał on jeszcze swego "brata" (#G-090), który został zezłomowany w 2002r.
Oba wozy były wykorzystywane w ruchu wahadłowym do przewożenia pasażerów podczas remontów (np. w 1997r. na linii 71 między pętlą Marino, a przystankiem Broniewskiego).
#G-089 przez jakiś czas służył w zajezdni na Krzykach do przetaczania wózków, lecz ostatnimi czasy został on strasznie zaniedbany - nie posiadał już nawet wszystkich lusterek. Obecnie tramwaj przygotowywany jest do nowych zadań, które będą polegały na obsłudze krańcówek Tramwaju Plus do czego nadaje się doskonale, gdyż jest dwukierunkowy. Oczywiście nie będzie on wykorzystywany do przewozu pasażerów, gdyż jest to wóz gospodarczy i nie ma odpowiedniej homologacji, ale przyda się np. w zimie do odśnieżania torowisk.